fbpx

WYJĄTKOWE JEDYNE SZKOLENIE:

NATUROPATYCZNE PODEJŚCIE DO LECZENIA DZIECI ZE SPEKTRUM AUTYZMU

dr Andre Kulisz

Naturoterapeuta


Dr. Kulisz jest zarejestrowanym ekspertem ds. neurotoksyczności i przewlekłych stanów zapalnych przy Komisji Europejskiej. W 2008 r. dr Kulisz i jego żona, dr Tommie Ruth Dahlmann, zorganizowali World-Wide Naturopathic Health Service, aby zapewnić leczenie i pomoc przez granice państw. Organizacja jest w dużej mierze zaangażowana w pomoc dzieciom z autyzmem w powrocie do normalnego, nieograniczonego życia.

Miejsce:  Warszawa

Data: 2 czerwca



To szansa na ogromną zmianę. Oto czego się nauczysz:

  • Omówienie podstawowych kroków niezbędnych w procesie leczenia
  • Jak identyfikować przyczyny autyzmu i unikać ich na przyszłość
  • Jak przywracać układ pokarmowy dziecka do jego zasadniczych funkcji
  • Jak odtruwać organizm dziecka
  • Jak odtwarzać profile metaboliczne i fizjologiczne niezbędne do rozwoju poznawczego
  • Jak wprowadzać dziecko w środowisko rówieśników ze zrozumieniem pojęć abstrakcyjnych i nauki języków obcych
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Warszawa: 2 czerwca

lub zapłać przez PayPal:


Zapisz się już teraz na to niezwykłe seminarium, ilość miejsc ograniczona!

Dla wielu lekarzy i rodziców (wg opinii tych właśnie lekarzy) autyzm jest nieuleczalny i jest kwalifikowany jako niedorozwój, lub nawet choroba psychiczna. NIE JEST! 

Początek leczenia to zawsze odtworzenie funkcji i ewentualnie wyleczenie przewodu pokarmowego: alimentacji (trawienia, przyswajania, poprawienia procesów metabolicznych – niezbędnych to metylacji), neurologii przewodu pokarmowego, wydalania/odtruwania, odporności i lepszego samopoczucia. Czas udowodnił, że bez tego kroku jakiekolwiek nasze leczenie może nie być skuteczne, ponieważ zawsze się ono odbywa przez przewód pokarmowy. A jest to podstawowy fakt, często pomijany.

 

National Geographic w 2014 roku opublikował artykuł Autism’s Gut-Brain Connection w którym cytował statystyki CDC: dzieci autystyczne maja 3.5 raza więcej problemów gastrycznych niż dzieci zdrowe. Jednak doświadczenie dr Andre Kulisza w pracy z dziećmi autystycznymi wskazuje, że 100% dzieci autystycznych ma niesprawny przewód pokarmowy w mniejszym lub większym stopniu. I to znacznie częściej w większym niż mniejszym.

AUTYZM to symptom stanów neurotoksycznych

Krok 1...


Dlatego tak ważne jest , aby zacząć od oczyszczania organizmu. Bez tego elementu dalsza terapia nie ma po prostu sensu. Oczyszczanie musi obejmować także pozbycie się infekcji pasożytniczych oraz grzybicznych. A za te często odpowiada styl odżywiania. Niestety wielu rodziców popełnia błąd dając dziecku cukier w postaci przetworzonej, gdyż wówczas wyciszają się, ale de facto działa on jak narkotyk pogarszając stan zdrowia.

Krok 2...


Zdecydowana większość dzieci autystycznych ma mniejsze lub większe problemy z układem pokarmowym - nie funkcjonuje on właściwie, a tym samym nie dostarcza organizmowi potrzebnych witamin i minerałów. W efekcie możemy dostarczać organizmowi przeróżne specyfiki, które w większości i tak nie zostaną wchłonięte. Dlatego tak ważna jest odbudowa właściwej pracy układu pokarmowego.

Krok 3 i kolejne..


Na dalszych etapach wprowadane są odpowiednie suplementy, praca terapeutyczna z dzieckiem - bo dopiero wtedy będzie ona przynosiła lepsze rezultaty. Cały proces jest powolny i wymaga cierpliwości, z dnia na dzień możemy różnicy nie dostrzegać, co nie znaczy, że ona nie następuje. Dlatego warto spotkać się z kimś raz na jakiś czas  (np. członek dalszej rodziny). Końcowym etapem jest włączanie dziecka do środowiska rówieśników i umożliwienie mu pełnego rozwoju, z nauką języków obcych włącznie!

Dzięki temu seminarium masz nauczyć się samodzielnego postępowania we wszystkich krokach, które powyżej zostały tylko zasygnalizowane. Poznaj pełny 9-godzinny program, który da Ci niezbędną wiedzę i umiejętności w pracy z dzieckiem autystycznym:

9:00 - 11:00 Sesja poranna

1. Wprowadzenie
2. Zapoznanie się z materiałami seminaryjnymi
3. Protokoły leczenia:
       a. Identyfikacja konkretnych problemów / symptomów
              i. Zachowanie
              ii. Poznawczy
              iii. Fizyczny
              iv. Ogólne zdrowie
              v. Specyficzne problemy zdrowotne
              vi. Środowisko
       b. Identyfikacja i usuwanie przyczyn
              i. Narażenie na toksyny / neurotoksyny
              ii. Szczepionki
              iii. Niedożywienie (przykłady)
                     1. Przemysłowa żywność, dodatki syntetyczne
                     2. Cukier
                     3. Uszkodzony przewód pokarmowy
              iv .Infekcje pasożytnicze
                     1. Wprowadzenie do pasożytów i robaków
                     2. Dziesięć najczęściej występujących pasożytów
                     3. Połączenie Candida-pasożyt
                     4. Protokoły leczenia
              v. Inne problemy zdrowotne
                     1. Wzrok
                     2. Słuch
                     3. Nieskordynowanie
                     4. Atrofia itp.


11:15 - 13:15 Sesja południowa

       c. Przywrócenie przewodu pokarmowego i jego zasadniczych funkcji
              i. Wyżywienie
              ii. Płyny - nawodnienie
              iii. Metylacja
              iv. Neurologia (przewód pokarmowy to drugi najbardziej neurologiczny organ po mózgu!)
              v. Detoksyfikacja / wydalanie
              vi. Odporność
              vii. Dobre samopoczucie / nastrój
       d. Przywrócenie wzorców żywieniowych - 25 min
              i. Domowe, pełne pożywienie, najlepiej ekologiczne
              ii. Usuwanie cukru, skrobi, dodatków i przetworzonej żywności
              iii. Uzupełnianie diety ekstraktami z pełnej żywności (Catalyn lub podobne)

13:15 - 13:45 Przerwa


13:45 - 15:45 Sesja popołudniowa

       e. Odtruwanie z toksyn / neurotoksyn
              i. Metale ciężkie / adiuwanty
              ii. Metabolity pasożytów / efekt Herxheimera
              iii. Wytworzenie procesów metabolicznych przy zasadniczym włączeniu aminokwasów i przeciwutleniaczy.
              iv. Osłona wątroby - efekt Herxheimera
       f. Odtworzenie profili metabolicznych i fizjologicznych
              i. Zasadniczy proces tworzenia / przywracania zdrowych profili neurologicznych niezbędnych do rozwoju poznawczego / intelektualnego
       g. Rozwój zdolności poznawczych i intelektualnych: współpraca z innymi praktykami, nauczycielami i terapeutami
              i. Wchodzenie do świata abstrakcji
              ii. Rozwój mowy - artykułowanie myśli i potrzeb
              iii. Integracja sensoryczna, logopedia
              iv. Inne potrzebne terapie


16:00 - 17:30 Sesja popołudniowa - c.d.

       h. Wejście w środowisko rówieśników bez ograniczeń
              i. Zrozumienie pojęcia odpowiedzialności - połączenie decyzji z konsekwencjami
              ii. Zrozumienie abstraktów, w szczególności wartości liczbowych.
              iii. Operacje na liczbach: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie ... - nowy świat niezależności.
              iv. Czas na naukę języków obcych!

4. Monitorowanie postępów pacjenta
       a. Nawiązanie dobrych stosunków z lekarzem i jego personelem. Bycie w kontakcie z lekarzem
       b. Harmonogram tygodniowych sprawozdań. Harmonogram konsultacji (wizyty w gabinecie, Skype, telefon)
       c. Inna komunikacja - e-mail, wiadomości, Viber itp.
       d. Postępowanie wg zaleceń.
5. Zdrowie rodziców
       a. Zdrowie rodziców jest ważniejsze niż zdrowie dzieci
              i. Chorzy rodzice nie mogą wychować zdrowych dzieci
              ii. Chore dzieci łatwiej dochodzą do zdrowia niż chorzy rodzice
              iii. Chorzy rodzice częściej się rozwodzą niż zdrowi rodzice
              iv. Rodzice są przykładem dla dzieci
       b. Zdrowie psychiczne jest wskaźnikiem zdrowia fizycznego
       c. Zdrowa psychika to optymizm.
       d. Tak długo dzieci maja szanse wyzdrowieć, jak długo rodzice maja nadzieje.

17:30 - 18:00 Pytania i odpowiedzi

Ten bogaty program wyczerpie wszystkie te zagadnienia, które musisz poznać, by zacząć leczenie dziecka.

Szkolenia z pasją

Każdego roku organizuję sporą ilość szkoleń i seminariów poświęconych zdrowiu i naturalnym sposobom leczenia. Jak dotąd we wszystkich wzięło udział już ponad 1000 osób. Na każdym takim spotkaniu staram się, aby uczestnicy mogli wynieść dla siebie jak największą wiedzę - staram się wspólnie z prowadzącymi dobierać taką tematykę, która będzie stanowiła rozwiązanie konkretnych problemów.

Uważam autyzm za plagę naszych czasów, której musimy się przeciwstawić. I choć świata pewnie nie zmienimy to warto podjąć starania, by o alternatywnej, dobrej drodze dowiedziało się jak najwięcej osób, by dzięki pracy z konkretnymi wskazówkami jak najwięcej dzieci mogło powrócić do zupełnie normalnego funkcjonowania. I taki właśnie jest cel tych 2 spotkań z dr Andre Kuliszem, na które serdecznie Cię zapraszam.

Piotr Szponarski

Autor bloga Polaku, lecz się sam! i projektu Rewolucja Zdrowia

Szkolenia z pasją

Każdego roku organizuję sporą ilość szkoleń i seminariów poświęconych zdrowiu i naturalnym sposobom leczenia. Jak dotąd we wszystkich wzięło udział już ponad 1000 osób. Na każdym takim spotkaniu staram się, aby uczestnicy mogli wynieść dla siebie jak największą wiedzę - staram się wspólnie z prowadzącymi dobierać taką tematykę, która będzie stanowiła rozwiązanie konkretnych problemów.

Uważam autyzm za plagę naszych czasów, której musimy się przeciwstawić. I choć świata pewnie nie zmienimy to warto podjąć starania, by o alternatywnej, dobrej drodze dowiedziało się jak najwięcej osób, by dzięki pracy z konkretnymi wskazówkami jak najwięcej dzieci mogło powrócić do zupełnie normalnego funkcjonowania. I taki właśnie jest cel tych 2 spotkań z dr Andre Kuliszem, na które serdecznie Cię zapraszam.

Piotr Szponarski

Autor bloga Polaku, lecz się sam! i projektu Rewolucja Zdrowia

Pozostało niewiele dostępnych miejsc. Zapisz się teraz.

NATUROPATYCZNE PODEJŚCIE DO LECZENIA DZIECI ZE SPEKTRUM AUTYZMU

dr Andre Kulisz

ZAPISZ SIĘ NA seminarium:

Warszawa: 2 czerwca

lub zapłać przez PayPal:


Copyright 2019, Polaku, lecz się sam! - Polityka Prywatności